loading...
جهان گرافیک|world-graphic
آخرین ارسال های انجمن
مدیر جدید بازدید : 397 چهارشنبه 09 بهمن 1392 نظرات (2)

 

 

 

 

 

 

\"سلام امروز براتون تبلیغات متنی سایت دانلود ها رو گذاشتم لطفا برای دانلود به ادمه مطلب بروید\"

این مطالب برای اعضا است مگر یک عضویت چه قدر طول میکشه 1 دقیقه بیشتر؟
براي نمايش ادامه اين مطلب بايد عضو شويد !
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد

اگر قبلا ثبت نام کرديد ميتوانيد از فرم زير وارد شويد و مطلب رو مشاهده نماييد !
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط محمد در تاریخ 1392/11/22 و 2:27 دقیقه ارسال شده است

من با همکاری مشکلی ندارم نظر شما چیه پس بعد به خبر دهید مدیر رز دیزاین
پاسخ : منم خیلی دوست دارم با شما همکاریی کنم من لوگوی شما رو میزارم شما هم لوگوی من رو بزارین

این نظر توسط کد گراف در تاریخ 1392/11/18 و 16:26 دقیقه ارسال شده است

کپی برداری هم حدی داره
تمام کد ها و عکس های کپی رو بردار
پاسخ : داداش عکس کاور ها توی یه سایت بود من هم استفاده کردم درضم قالب هم از سایت بلاگ جام گرفتم درضم هیچ کدی رو هم کپی نگرفتم خود پیدا کردم وساختم.


پس دیگه حرف نزنین


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظر شما در مورد جهان گرافیک ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 44
  • کل نظرات : 36
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 269
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 71
  • باردید دیروز : 10
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 550
  • بازدید ماه : 2,189
  • بازدید سال : 9,992
  • بازدید کلی : 85,774